Alla inlägg under november 2012

Av Linnea Lundquist - 11 november 2012 12:28

Hej! Igår kväll va as rolig ja träffade en massa nytt folk som va jätte roliga och riktigt chilla. Ja blev också väldigt glad för en av mina bästa kompisar kom också fast hon sa att hon inte skulle. Hon blev typ kidnappad dit :-) men iallafall festen va riktigt chill. Hoppas att de snart kommer en ny fest så att man kan få träffa alla igen:-) jag blev hämtad från festen vid typ 1 och sen sov ja hos en kompis :-) och nu sitter ja på tåget till Tyringe :-) ska hem och sen får ja se vad som händer :-)

Av Linnea Lundquist - 10 november 2012 13:12

godmorgon :) ikväl blir de fest sen ska ja sova hos en kompis :) blir lättare så för då behöver inte mamma komma och hämta mig. de e ju en halloween fest ja ska på så ska klä ut mig till miss fortune i lol ;) de blir korsett :) 

men aja min kompis kommer väl snart och hämtar mig får ju fixa mig hos dom ju ;) hörs sen om ja kan få de till och funka på mobilen annars blir de imon :)

Av Linnea Lundquist - 10 november 2012 00:24

just nu hatar ja mitt liv önskar att jag bara kunde försvinna :'(

Av Linnea Lundquist - 10 november 2012 00:09

idag har varit en kass dag jag vet inte riktigt hur ja ska beskriva den.. För de första så har ja gjort np sen så har allt varit piss. Försökte snacka med en vän idag med men ja fick brara dissen. kul ju... sen nu ikväll så har de iallafall varit roligt och trevligt tack vare några ricktigt bra vänner!! Tack för att ni hjälpte mig så att inte hela dagen har varit piss hoppas nu bara att ja kan bli lite gladare...

Av Linnea Lundquist - 8 november 2012 18:05

Allt har blivit skit nu igen, hela klassen hatar mig, och alla försöker  göra de skit för mig. varför kan ni inte bara fatta att ja har ett annat liv ?!?! Men aja har haft en lite konstig sommar har blivit mycket men tillslut bra i ett litet tag sen blev de dåligt. :( Sen efter de så blev de bra igen efter att ja va på en kompis fest :) Fick ännu fler vänner :)  Men just nu känner jag för att bara dra härifrån. Vill inte va här längre känner mig instängd :( Vill bort från tyringe. Ja just nu känner jag för att försvinna. Men de e också för att ja inte pallar med en massa vänner som blir sura på mig för att ja umgås med vissa. Som dom inte gillar. Jag får väl umgås med vem jag vill ??  Eller va ?? Hoppas att detta året i Tyringe går snabbat. Så att ja kommer in på den skolan som ja ska söka till. För då kommer ja bara  säga hejdå Tyringe nu drar jag !! Men iallafall jag tänker aldrig sluta  kämpa  ja ska klara detta !!!!!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards